piatok, apríla 13, 2007

proste pocit

ako keby bolo všetko zbytočné,
možno to súvisí s vyše deň
trvajúcou chuťou na niečo...
na čo neviem príjť

na čo mám chuť???
nech robím, čo robím,
tá chuť tu stále je...
neopísateľná

dnes som začal mať aj pocit
absolut nezmyselnosti všetkého,
žiadna depka ani blbá nálada,
jednoducho nič netrápi...

nie naj pocit som mal akurát včera v noci,
keď som si uvedomil,
akí sú na svete dementní ľudia,
ale tak s tým nič nespravím

ako som kráčal ulicou... prázdnou
pomaly zahĺbený v mysli...
ako som kráčal, opäť ulicou... plnou ľudí
skúmal som skoro každého pohľadom do očí

dnes sa ma niekto spýtal...
čo je pre teba najdôležitejšie?
myslím či objatie, či bozk,
či dotyk, pohladenie... alebo...

čo by som na to povedal?
na tom nezáleží...
ale na čom mi vlastne záleží...