nedeľa, marca 18, 2007

dlhá doba

už vyše tri mesiace som sem nič "zmysluplné" nenapísal...
ani poriadne neviem prečo... ale marí sa mi, že som aj chcel niečo ešte dávno napísať, ale som sa rozhodol, že s tým počkám,
ale som ani nečakal a rovno sa na to vysral... 
je toho pochopiteľne veľa, čo sa od tej doby udialo, 
ale tak pokúsim sa z toho aspoň niečo vytiahnuť...

a keď som už pri tom, vo štvrtok som sa len tak rozhodol, že sa skočím pozrieť na tréning a pochopiteľne sa ma viac ľudí pýtalo
prečo už nechodím a ak mám povedať pravdu, tak to ani ja sám neviem... po pravde som mal však strašnú chuť na pizzu, totiž už mesiac a pol som si pizzu do úst ani nedal, som si vtedy dal akože predsavzatie, čo si obyčajne nikdy v ničom nedávam... a to že nebudem jesť pizzu do kým si ju nedám s jednou konkrétnou osobou, tak bola to dobrá blbosť i keď skôr by ma zaujímala tá druhá strana ako nejaká pizza, ale tak teraz je to už asi jedno, lepšie povedané ani neviem ako to v skutočnosti je, ale tak nevadí, ja neviem veľa vecí:)...

4 Comments:

Blogger dievčatko s dáždnikom said...

to bude tou jarou čo prišla skôr ako mala ("jarou" je od slova jar, ako ročné obdobie, nie Jara ako meno dievčiny, čo by ti poblúznila myseľ):o)

som vtipná však?:o)

nedeľa, marca 25, 2007 8:17:00 PM  
Blogger Pete said...

hej hej to teda si...:o)
ale tou jarou to naozaj nie je:)
keď už, tak skôr to druhé...
teda aspoň niečo v tom zmysle:)

nedeľa, marca 25, 2007 9:47:00 PM  
Blogger dievčatko s dáždnikom said...

som vtipná, ale pomýlila som sa :o)
prežijem to?

pondelok, marca 26, 2007 12:18:00 AM  
Blogger Pete said...

ty áno:)

pondelok, marca 26, 2007 12:24:00 AM  

Zverejnenie komentára

<< Home