nedeľa, marca 25, 2007

patetická progresívnosť bytia

ako začať...
...už včera som chcel niečo napísať,
nehorázne poetické myšlienky mi prúdili hlavou,
ale keď som sa ich snažil dostať z nej
prostredníctvom končekov prstov,
stratili sa niekde na polceste,
pohltil ich brechot psa,
o štvrtej ráno ešte v noci...
a teraz ich tu nikde neviem nájsť...
hoci som včera v noci napísal zopár viet,
keď som si ich následne prečítal,
zneli fakt pateticky...
čo bol spočiatku moj prvotný zámer,
lenže som začal mať taký pocit aj sám zo seba...
a teraz vidíš to moje druhé ja...
jeho sarkastické poznámky...
a že stále tá istá...
už ani neviem ktorá...
stačí zlomok sekundy
a ona už nepatrí ani medzi ne...
na niektoré človek zabudne,
no niektoré sa vrátia...

nahradí ju iná...
na čas sa stane ona tou,
a tak stále dookola...

5 Comments:

Blogger dievčatko s dáždnikom said...

k tým myšleinkam, ono je to tak preto, že myšlienky v skutočnosti nemusia mať celkom podobu slov, niekedy sú to viac pocity, zvlášť tie poetické, možno preto sa tak ťažko derú na povrch, do písanej či hovorenej formy :o)

ale nebolo to zlé, takže niečo predsa len v tebe je :o)

nedeľa, marca 25, 2007 8:11:00 PM  
Blogger Pete said...

k tým myšlienkam, ďakujem za objasnenie:o) hneď budem kľudnejšie spávať:P
ono občas sú fakt lepšie iné prostriedky ako ich dostať na povrch;)
a je toho vo mne dosť, len ešte nenastal ten správny čas:) ešte nie...

nedeľa, marca 25, 2007 9:17:00 PM  
Blogger dievčatko s dáždnikom said...

počkáme si :o)

pondelok, marca 26, 2007 12:15:00 AM  
Blogger S. said...

aky pekny blog, aky dobry music....

pondelok, marca 26, 2007 3:17:00 PM  
Blogger Pecosita said...

paci sa. budem sledovat :)

štvrtok, marca 29, 2007 9:16:00 PM  

Zverejnenie komentára

<< Home