sobota, novembra 11, 2006

la défaite ou le gain

ako som uz spomenul, pred vyse mesiacom sa mi prihodila mensia nehoda s nohou, ktora ma ovplyvnila mozno viac ako si pripustam...
v den ked sa mi to stalo som si este nemyslel, ze to bude zle, az na to ked mi chirurg povedal, ze minimalne tri tyzdne nemozem sportovat(vacsina z vas si asi pomysli, tak co tri tyzdne, ved to je nic)... ja si ani nespominam, ci som bol niekedy pred tym na tak dlhu dobu odpisany, takze pre mna to bolo znacne vela... ale co, ved doktori hovno vedia(aspon ja mam take skusenosti), nieco ako predpisat barle asi nehrozilo, hlavne, ze mi pindal, ze mam ploche nohy a to len videl moju uz opuchnutu nohu a vsetko co spravil bolo akurat, ze ked sa pozrel na rentgenovy snimok, zadrel, ze zlomene to nie je...

v ten den som este chodil(teda krival, ale nic prijemne to nebolo), nadchadzajucu noc som od bolesti ani nespal...
na druhy den som isiel vstat z postele a ako som stupil na tu nohu, skoro som sa zosipal, nemohol som chodit... koli prstom nemoct chodit? ako sa ukazalo, neodniesli si to len prsty, v clenku som ju nemohol zohybat, noha mi totiz opuchla az po lytko...
na dalsi den som obdrzal barle... poodbede som zalahol do postele, ze sa trochu vyspim, ale mal som asi zle sny alebo co, ked som sa vecer zobudil, necitil som sa zrovna prijemne, nie ani tak po fyzickej stranke, ako po psychickej... nejak som zacal premyslat nad vecami, ktore mi nerobili vobec dobre...
nasledne som vstal s problemani suvisiacimi s nezvykom na to, ze sa nemozem normalne pohybovat, co mi naladu moc nepovznieslo...
nasledujuce dni som sa presvedcil, ze to nie je tak light(all respect to tweety1:), mrtne ma z barli boleli dlane, co sa po case nastatie zmenilo... a slusne sa tym precvicuje svastvo hornej polky tela, co nebolo vobec na skodu;) asi tyzden po tom som mal jedneho vecera neodolatelnu chut bezat, uplne jedno kam alebo preco, proste len bezat z jedneho jedineho dovodu => moct... lenze som nemohol...
po vyse troch tyzdnoch som sa uz ako tak mohol presuvat bez barli aspon po byte a uz som sa nemohol dockat keby tak pojdem aj von... nie je sice zle ked vas niekto stale vyvaza autom alebo vsetko vam nosi, spravi, ale uz som toho mal az po krk...
v priebehu poslednych tyzdnov som dost premyslal a mimo ineho som si uvedomil aj, ako vyuzit vlastnu slabinu ako zbran a istym sposobom tak spravit z prehry vyhru, hoci mozno menej hodnotnu...