nedeľa, apríla 01, 2007

tri dni

noc... tmavá... proste noc...
film... o čom vlastne je???...
asi ma ovplyvnil štvrtý comment...
a ja rozmýšlam nad skrytým významom...
tak už dosť!!! restart!!!
hmm no, ale tu forma prevyšuje,
je povedal by som dosť dobrá...
celkom ma dostala, to bude asi tou tmou...
alebo samotou?


ráno... slnka niet... proste zamračené...
aký je vlastne deň???
pohoda... to je nepodstatné...
otázka!!!
ch : ty nie si v škole? d: nie...
takže dnes sa nestanem svedkom
toho krásneho úkazu...
no nič to, možno nabudúce...

v autobuse cestou domov,
odo mňa asi meter stálo
dievča z ďalekého
 východu...
opierajúc sa o tyč,
čítajúc knihu.. zahĺbené do deja...
kútik úst naznačil nepatrný úsmev...
chcel by som ju odfotiť...

ako som prestúpil do iného autobusu,
po pár zastávkach som si všimol niečo zvláštne...
ďalšie dievča, nie zrovna kráska, ale...
tie oči, tá tvár.. pôsobila tak pochmúrne...
mal som pocit ako keby
som mal pred očami dievča z DA...
aj ju by som chcel odfotiť...

obyčajný zamračený deň...
ideálny čas na započatie projektu...
kto vie kedy sa najbližšie naskytne príležitosť
tak pochmúrneho dňa...
tak som schmatol foťák a vyrazil...
kto by ale čakal, že keď je také počasie,
tak bude aj k***a taká zima...

po tom ako som si svoj objekt(sochu JK v SJK)  zdigitalizoval,
som sa rozhodol, že sa ešte kdeto potúlam...
na čo človek nenatrafí v taký "temný" deň...
ale ja som temnota sama o sebe...
teda aspoň na vonok...
to by som príliš splynul s tamojším okolím...
takže radšej nie...

povedal som temný???
no ja neviem, ale toto mi ako temný deň nepripadá...
ale na druhú stranu, pochmúrny to áno...
všade pusto...
o niečo ďalej som si to uvedomil...
čas nikdy nezastavím(to som na to prišiel skoro:) však)...
a keď sa zastavím ja sám...
všetko naokolo sa tým ešte
zrýchli...
po krutom uvedomení som sa radšej rozhýbal...
v domnení, že natrafím na nejakého Squattera...
našiel som len lístie na schodoch:/...

ďalší deň... slnko...
zbytok preskočím...

a nakoniec ten posledný...
zase slnko... 
dlho čakám na jednom mieste...
na vopred neznámy okamih...
nuž ľudia robia rôzne hlúposti:) 
ale už radšej idem...

5 Comments:

Blogger S. said...

ked sa zda, ze je nieco priliz pekne aby to bola pravda, tak to tak aj vacsinou je... nie. vzdy to tak je. nic nie je dokonale. nic co sa tyka ludi, ziadny vztah- pretoze sa z ludi sklada... uz druhy den nad tym uvazujem. a teraz by som sa rada vytratila a odkracala po tych schodoch prec.

pondelok, apríla 02, 2007 10:46:00 AM  
Blogger dievčatko s dáždnikom said...

btw: ten film bol veľmi zvláštny a veľmi sa mi páčil, ale mne sa páčia divné veci :o), takže to neberte ako objektívny názor

utorok, apríla 03, 2007 8:06:00 PM  
Blogger Pete said...

ešte, že si to upresnila...
inak by ťa za tvoj názor určite niekto sprdol:D

utorok, apríla 03, 2007 8:21:00 PM  
Blogger ninka said...

strasne depresivne to na mna posobilo
ale tie fotky su fakt pekne. tusim si to ty fotil? velmi zaujimava ta schody do tmy

sobota, apríla 07, 2007 12:23:00 PM  
Blogger Pete said...

strašne depresívne? hmm...

hej hej, to som fotil ja..

sobota, apríla 07, 2007 2:44:00 PM  

Zverejnenie komentára

<< Home