utorok, mája 22, 2007

šťastie

ako som si dnes vykračoval zo skúšky smerom na mlynskú dolinu, prešiel som okolo Koliby(podnik) do tej úzkej cesty smerujúcej na veľké parkovisko...
prejdem pár metrov a z parkoviska si to oproti mne fičí asi ako na závodnej dráhe nejaký idiot v bielom favorite, veď pohoda dosť miesta pre oboch, ale som čakal, že aspoň v najužších miestach spomalí, nejaký náznak, že aha nie som neohľaduplný k...t, prečo aj keď tá cesta je plná dier a posiata štrkom, by som tiež nečakal starého šedivého deda, ale nejakého mladého debilka, tak nemá poriadnu káru, tak aspoň jazdiť bude ako Sébastien Loeb...
a keď už bol blízko tak, že sa pozriem na tvár toho magora, ale namiesto toho som ucítil niečo pod okom... bol to malý kameň, ktorý mi z popod jeho kolesa strelil asi centimeter pod pravé oko...
mal šťastie...

1 Comments:

Blogger S. said...

wow. tak to si mal stastie teda. a dotycny feshi by zasluzil... neprijemne. fakt hnusne neprijemne!

streda, mája 23, 2007 8:33:00 AM  

Zverejnenie komentára

<< Home